Česta pitanja

Kupovina

Gdje mogu da vidim koje proizvode nudi Mobile Media?
Kako da pronađem proizvod koji mi treba?
Šta je korpa?
Kako da kupim nešto iz Internet prodavnice Mobile Media?
Kada ću dobiti naručene proizvode?
Kako plaćam?

 
   

Korisnički servis

Šta je registracija?
Šta da radim ako zaboravim lozinku?
Kako da promjenim lozinku?

 
   

 ODGOVORI


 

Gdje mogu da vidim koje proizvode nudi Mobile Media?
Proizvodi iz naše ponude grupisani su po kategorijama prema vrsti proizvoda. Kategorije možete pronaći u vrhu stranice, sa lijeve strane. Kliknite na neku od kategorija kako biste dobili detaljniji pregled svih proizvoda koji odgovaraju odabranoj kategoriji ili posjetite naše prodajne salone, gdje će Vas naše ljubazno osoblje upoznati sa proizvodima koje nudimo.

 

Kako da pronađem proizvod koji mi treba?
Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina:
1. Pregledom kategorija,
2. Pretragom proizvoda.

Pregled kategorija podrazumijeva listanje kategorija sa lijeve strane. Npr. Klikom na TV I VIDEO, dobićete pregled svih uređaja koji odgovaraju toj kategoriji: LCD, LED, Plasma, Informatika, Bijela Tehnika...

Pretraga proizvoda podrazumijeva pronalaženje proizvoda na osnovu karakteristične ključne riječi - najčešće naziv, model ili robna marka. Upišite ključne riječi u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim riječima.

 

Šta je korpa?
Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa „pravom korpom“ u prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite. 
Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme „kupi“. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok pregledate sajt. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link „vaša korpa“ koje se nalazi u zaglavlju sajta.

 

Kako da kupim nešto iz Internet prodavnice Mobile Media?
Slijedite navedena 4 koraka:

  1. Registrujte se,
  2. Izaberite proizvode koje želite da kupite, 
  3. Izaberite način plaćanja/preuzimanja,
  4. Popunite i pošaljite narudžbenicu. 

 

Da biste mogli da naručujete proizvode morate biti registrovani korisnik. Registracija podrazumjeva ispravno popunjavanje odgovarajućeg formulara.  

Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu. Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme „KUPI“ pored željenog proizvoda. (vidi: „Šta je korpa?“) 

Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe, provjerite njen sadržaj i kliknite dugme „Dalje“, izaberite opciju za dostavu/preuzimanje, odaberite način plaćanja, nakon toga još jednom provjerite svoju narudžbu i podatke koje ste poslali i potvrdite narudžbu klikom na dugme „Kupi“.

Dobićete od nas konfirmacijski email sa instrukcijama za plaćanje ili će Vas kontaktirati naš operater u zavisnosti od toga koje ste opcije plaćanja i dostave izabrali.

 

Kada ću dobiti naručene proizvode?
Naručene proizvode Vam šaljemo na adresu za dostavu sljedeći dan ukoliko plaćate pouzećem, a dva dana nakon uplate ukoliko plaćate preko računa.

 

Kako plaćam?
Prilikom naručivanja možete izabrati način plaćanja. Imate dvije mogućnosti:
1. Pouzećem - proizvode koje ste naručili plaćate kuriru kada Vam ih donese 
2. Platnom karticom putem Interneta jednokratno ili na rate / Načini plaćanja

 

Šta je registracija?
Registracijom kreirate svoj account za kupovinu u Internet prodavnici. Registracija podrazumijeva popunjavanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbe. Tom prilikom birate i lozinku koju ćete koristiti za pristup svom accountu. Privatnost podataka je zagarantovana.

 

Šta da radim ako zaboravim lozinku?
U formularu za slanje lozinke upišite e-mail adresu koju koristite za pristup ovom sajtu i na njega ćemo Vam poslati lozinku. 

 

Kako da promjenim lozinku?
Ulogujte se na svoj account i kliknite link „Promjena lozinke“.

U formi koja Vam se pojavi potrebno je da upišite svoju email adresu, staru lozinku i novu lozinku. Zatim kliknite dugme „Potvrdi“ kako biste trajno sačuvali izmjenu.

Za sve dodatne informacije budite slobodni pitati nas na info[at]mobilmedia.ba

 

Želimo Vam ugodnu kupovinu!


Vaš Mobil Media shop